Witakcego 1, Zgierz, czynne od 8:00 do 18:30

Tło strony

Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje Klient powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Cukiernia Szarlotka - Zgierz, ul. Witkacego 1, pawilon numer 1. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę telefonicznie tel. 513258283 i drogą elektroniczną na adres: kontakt@szarlotka.com.pl

2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy.

3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu oraz żądania Klienta.

4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 12 godzin. Reklamacje niespełniające wymagań określonych w Regulaminie nie będą rozpatrywane. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie nie oznacza jej uznania przez Sprzedawcę. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

Formularz reklamacji 

CUKIERNIA SZARLOTKA - O NAS

Korzystamy ze sprawdzonych przepisów i wysokiej jakości produkty naturalnego pochodzenia. Gwarantujemy, że każde ciasto, tort lub inny deser będą miały wyjątkowy wygląd i doskonały smak. Korzystamy ze sprawdzonych przepisów i wysokiej jakości produkty naturalnego pochodzenia.

WARUNKI DOSTAWY

Naszt dostawy realizujemy na terenie województwa łódzkiego. Wprowadź kod pocztowy do wyszukiwarki i sprawdź koszt dostawy. Przy każdym produkcie podana jest informacja dotycząca minimalnego czasu realizacji zamówienia. Podczas zakupów proszę podać datę realizacji zamówienia. Dostawa zakupionego towaru odbywa się Transportem Firmowym lub Pocztą Polską.